Gebruik van LearningBox
Gebruik van LearningBox |
Wilt u gebruik maken van lespakketten in LearningBox? Dan zijn de volgende zaken van belang: |
|
U laat ons weten welke opleiding u wilt gaan gebruiken. Wij nemen daarna contact met u op.
|
|
Indien uw instituut nog geen klant is, wordt er een concept-raamwerkovereenkomst tussen Author-e en uw instituut opgesteld. Hierin worden onder andere de verwerkersovereenkomst en aansluitafspraken zoals Single Sign-On vastgelegd. De pakketprijzen en jaarlijkse schoollicentiekosten worden als addendum toegevoegd. Dit contract wordt door beide partijen ondertekend.
|
|
Vervolgens wordt binnen de LearningBox een instituutinstantie aangemaakt en worden de opleidingen klaargezet.
|
|
U bepaalt wie namens het instituut de instituutbeheerder binnen de LearningBox wordt. De instituutbeheerder krijgt een online cursus over het inrichten van de LearningBox. Dit omvat taken zoals het aanmaken van groepen, het importeren van studentlijsten en het verlenen van toegang aan docenten.
|
|
Docenten en studenten kunnen eventueel zelf een account aanvragen. Docentenaccounts moeten goedgekeurd worden door de instituutbeheerder. Instructiemateriaal, zoals een PDF en video, is beschikbaar.
|
![]() |
Er zal eenmalig een gratis cursus voor alle docenten worden gegeven. Deze kan via Teams of op locatie worden verzorgd. Bij een training op locatie worden reiskosten in rekening gebracht.
|
![]() |
Scholen kunnen centraal de opleidingspakketten inkopen. Ook is het mogelijk dat studenten dit zelf doen en de betaling in orde maken. Een factuur voor de werkgever kan door de student naar de werkgever worden gemaild. Ook hiervoor is instructiemateriaal zoals een PDF en video beschikbaar.
|
![]() |
Bij gebruik van LearningBox biedt Author-e een helpdesk die bereikbaar is via e-mail, WhatsApp en telefoon. We bieden ondersteuning tijdens kantooruren.
|